I.OG v DXC Technology
 Dňa 29. mája 2025 sa naši najmenší žiaci z I.OG, spolu s pani učiteľkami Černákovou a Magdinovou, zúčastnili exkurzie do firmy DXC Technology v Bratislave. Tu, rozdelení do tímov, prežili 4 zážitkové 20-minútové hodiny informatiky, v rámci ktorých rozoberali a skladali počítač, vytvorili a vytlačili si drobnosť na 3D tlačiarni, vypočuli si dôležité informácie o kyberšikane, a zahrali sa v prostredí Minecraft Education. Žiakom sa veľmi páčili nielen hodiny, ale aj občerstvenie a darčeky, ktoré im firma prichystala :)
Dňa 29. mája 2025 sa naši najmenší žiaci z I.OG, spolu s pani učiteľkami Černákovou a Magdinovou, zúčastnili exkurzie do firmy DXC Technology v Bratislave. Tu, rozdelení do tímov, prežili 4 zážitkové 20-minútové hodiny informatiky, v rámci ktorých rozoberali a skladali počítač, vytvorili a vytlačili si drobnosť na 3D tlačiarni, vypočuli si dôležité informácie o kyberšikane, a zahrali sa v prostredí Minecraft Education. Žiakom sa veľmi páčili nielen hodiny, ale aj občerstvenie a darčeky, ktoré im firma prichystala :) 
Za sprostredkovanie tejto exkurzie ďakujeme pani učiteľke Simone Korcovej a pani Jane Tomovej z DXC Technology!
Fotogaléria


 webmail-GPNR
 webmail-GPNR 
 
 
 Žiaci získali možnosť samostatne programovať vlastný micro:bit, a teda hravou, zaujímavou a interaktívnou formou spoznávať svet digitálnych technológií. S radosťou a kreatívne žiaci tvorili vlastné programy, ktoré hneď testovali v praxi. Rozvíjali si kľúčové digitálne zručnosti vo vede a technike, a schopnosť spolupráce medzi sebou počas programovania dvojíc micro:bitov. Projekt bol prínosom aj pre učiteľov, ktorí získali nové zručnosti, a celkovo tiež pre vyučovací proces, ktorý sa vďaka nim stal zaujímavejším. Ďakujeme!
Žiaci získali možnosť samostatne programovať vlastný micro:bit, a teda hravou, zaujímavou a interaktívnou formou spoznávať svet digitálnych technológií. S radosťou a kreatívne žiaci tvorili vlastné programy, ktoré hneď testovali v praxi. Rozvíjali si kľúčové digitálne zručnosti vo vede a technike, a schopnosť spolupráce medzi sebou počas programovania dvojíc micro:bitov. Projekt bol prínosom aj pre učiteľov, ktorí získali nové zručnosti, a celkovo tiež pre vyučovací proces, ktorý sa vďaka nim stal zaujímavejším. Ďakujeme!


